Hyppää sisältöön
Palvelut
Asiantuntijapalvelut
Konesalipalvelut
Jatkuvuuspalvelut
Laite- ja lisenssimyynti
Asiakastarinat
Uutiset ja Blogit
Työpaikat
Yhteystiedot
HIT Asiakasportaali
Valitse kieli
Suomi
Search
Palvelut
Asiantuntijapalvelut
Konesalipalvelut
Jatkuvuuspalvelut
Laite- ja lisenssimyynti
Asiakastarinat
Uutiset ja Blogit
Työpaikat
Yhteystiedot
HIT Asiakasportaali
Uutiset & Blogit
Lue täältä kuulumisemme ja blogikirjoitukset.
Blogi
19.9.2024
IT on yrityksen selkäranka – mitä, jos selkäranka murtuu?
Uutinen
16.9.2024
Edistämme turvallisuutta
Uutinen
30.8.2024
Herman IT:ltä laitteistoa Kajaanin Ammattikorkeakoulun (KAMK) opetuskäyttöön
Uutinen
6.8.2024
Myyntivahvistus – IT-alan konkari Antti Piipponen
Uutinen
2.5.2024
Herman IT hakee myyntipäällikköä
Uutinen
15.2.2024
Herman IT Oy on myynyt liiketoimintakaupalla konesalitilat Borealis Data Centerille Kajaanin Renforsin Rannasta
Uutinen
20.12.2023
Joulutervehdys
Uutinen
23.11.2023
Tervetuloa Herman IT:lle Miika Petäjäaho!
Uutinen
1.11.2023
Herman IT Oy:n ohjelmistoliiketoiminta siirtyy kajaanilaiselle Open Desk Oy:lle
Uutinen
4.10.2023
Tiedote konsernirakenteen muutoksesta
Blogi
4.10.2023
Hermannien syystapahtuma
Uutinen
21.6.2023
Juhannusterveiset
Uutinen
20.4.2023
Yhdessä enemmän – IT-palvelut infrasta päätelaitteisiin
Uutinen
13.2.2023
Herman IT Oy uudistuu!
Uutinen
17.1.2023
Herman IT virtaviivaistaa toimintaansa
Uutinen
3.1.2023
Herman IT:n toimitusjohtaja vaihtui 1.1.2023
Blogi
29.9.2022
ISO27001 -sertifiointi osana tietoturvan kehittämistä ja ylläpitämistä
Blogi
18.7.2022
Naisena IT-alalla
Uutinen
4.7.2022
Kesätervehdys!
Uutinen
2.6.2022
Tervetuloa Herman IT:lle Matias Jokitalo!
Kokemus
21.4.2022
“Täällä voi tehdä hymy korvissa töitä” – Tradenomiopiskelija Kalle Lehto kertoo työharjoittelustaan Herman IT:llä
Kokemus
9.2.2022
Kesätyöstä IT-ammattilaiseksi – tutustu Arttu Sainion uratarinaan
Sinua saattaa kiinnostaa myös:
“Yhtenä kriteerinä sopivan palveluntarjoajan valinnassa oli luotettava, suomalainen toimija. Herman IT:n palveluasenne on esimerkillistä ja vaikutuksen on tehnyt se, miten nopeasti tiketteihin reagoidaan.”
”Tarvitsimme päivitettävälle kauppapaikallemme ajanmukaisen palvelutuotantoympäristön.”
Finnkino Oy
modernisoi IBM:n pilvipohjaisen palvelutuotannon avulla elokuvalippujen verkkokaupan vuonna 2013. Asiakkuus on jatkunut katkotta siitä lähtien.